Що розповість темна матерія галактики Андромеда?

23 февраля 2017, 16:46

Що розповість темна матерія галактики Андромеда?

Телескоп НАСА «Фермі» виявив гамма-промені, що виходять з ядер галактики Андромеди (інша назва — Messier 31). Слід зазначити, що це може свідчити, що темна матерія всередині цієї галактики існує. Результати дослідження опубліковані вже сьогодні, в науковому журналі.

Гамма-промені галактики Андромеда знаходяться майже в центрі і не поширюються на увесь об’єкт.

Команда астрофізиків та астрономів вважає, що випромінювання може виходити з декількох невідомих нам джерел, в тому числі пульсарів або, можливо, темної матерії.

Астрофізик М. Піррік говорить: «Ми вважаємо, що темна матерія збирається всередині Чумацького Шляху та інших галактик, тому наша знахідка надзвичайно цікава».

«Messier 31 – це знахідка, яка допоможе зрозуміти особливості темної матерії».

Слід зазначити, що ще одним джерелом може бути сукупність пульсарів в центрі Messier 31.

Ці нейтронні зірки мають таку ж масу, як Сонце і є одним з найскупченіших об’єктів у Всесвіті.

Оскільки Messier 31 знаходиться на відстані 2,5 мільйонів світлових років, важко виявляти окремі пульсари.

Для того, щоб удостовіриться, чи виходять гамма-промені з цих об’єктів, дослідники використовують попередні знання про пульсари та спостереження за ними.

Доктор Р. Капуто говорить: «Чумацький Шлях наскільки схожий на Андромеду, що ми маємо можливість більше дізнатися про формування нашої галактики».

«Ви знаєте, це можна порівняти із життям без дзеркал, але із близнюком».

Тепер, коли телескоп «Фермі» виявив ці гамма-промені в Messier 31 та Чумацькому Шляху, вчені можуть користуватися своєю знахідкою для розкриття таємниць обох галактик.

Для прикладу, Messier 31 випромінює декілька гамма-променів, потім утворюється велика кількість зірок.

Оскільки гамма-промені пов’язані із утворенням зірок, відсутність гамма-променів у зовнішній частині Messier 31 вказує, що або промені вилітають з галактики неорганізовано, або вони виходять з великою швидкістю.

Дослідження Messier 31 допомагає астрономам зрозуміти хід розвитку космічних гамма-променів і як вони пов’язані із утворенням зірок.

«Messier 31 дозволяє побачити розвиток гамма-променів в умовах відмінних від цієї галактики».